Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Waar kan ik mijn game gebruiken?

  • De algemene voorwaarden van het product leggen uit waar het product verzilverd kan worden.

 

Kan ik de code van mijn game gebruiken op meerdere consoles?

  • Nee, de code kan slechts één keer worden gebruikt.

 

Op welke consoles kan ik de games spelen?

  • De games zijn alleen compatibel met de Nintendo Switch.

 

Kan ik mijn code overal gebruiken?

  • Nee, de code kan alleen worden gebruikt in de Europese Nintendo eShop.

 

Ik heb problemen het het verzilveren van mijn gamingcode, waar kan ik terecht? 

  • Voor vragen of problemen met verzilveren kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van het merk waarbij je probeert te verzilveren.

 

Ik heb een foutieve gamingcode ontvangen, waar kan ik terecht? 

  • Bij het niet ontvangen van een gamingcode, of bij het ontvangen van een foutieve gamingcode kan je terecht bij de klantenservice van Albert Heijn o.v.v. jouw ordernummer en aangekochte game.

 

Kan ik mijn gaming tegoed of game retourneren of omruilen? 

  • Het is helaas niet mogelijk om de gaming tegoed of games te retourneren of om te ruilen.

 

Ik heb mijn gaming tegoed niet ontvangen, wat nu?

  • Je kunt contact opnemen met de klantenservice van Albert Heijn, zij kunnen de kaart nogmaals versturen.

 

Het lukt mij niet om mijn gaming tegoed te verzilveren, wat nu?

  • Voor vragen of problemen met verzilveren kan je het beste contact opnemen met de klantenservice van het merk waarbij je probeert te verzilveren.

 

Hoelang is mijn gaming tegoed geldig?

  • Dit wisselt per kaart en is te vinden op de productpagina en bevestigingsmail van de desbetreffende kaart.

 

Kan ik mijn gaming tegoed inwisselen voor geld?

  • Het is helaas niet mogelijk om je gaming tegoed in te wisselen voor geld.